Monday, August 23, 2010

Addicted GILER “CINTA KIRANA”




aii..
semekom.. de org" x???="" b’habuk je blog ni... apa pasel??? huhu..="">MyEm0.Com
Sori La.. Lama X Update.. Bukan Pasai Apa.. Bz + Malas Kot.. Kwang2.. Klu Au Ni Xmalas, Mmg Bukan La Nme Nyer Suzanne… Aikk?? Xcaye.. Klu Xcayer, Tny Family Atau Kengkawang Aku.. Hihi.. Mmg Hantu Pemalas La.. Hakhak…
P Dalam Malas2 Aku, Paling Aku Rajin Adalah Tegok Tv.. Bukan Pasai Apa…. Klu Aku Balik Je Umah Kak Aku, Confirm Mengadap Tv Je Keje Aku.. Bukan La Malas Tapi Mmg Xdop Keje Yang Boleh Aku Lakukan Untuk Menghilangkan Kebosanan Aku.. Hihi.. So, Tv La Yang Boleh Menghiburkan Ati Dan Prasaan Aku.. Hihi..
……………………………………………………………….
Nk Dijadikan Citer, Skunk Aku Suka Follow Citer Indon Klu Petang2.. Bukan Apa, Kadang2 Aku Rase Kualiti Cinta Indon Lebih Bagus Kot Dr Citer Melayu.. Itu Pendapat Aku Je La.. Klu Xsetuju, Xyah La Nk Kondem Aku Plak After This.. For Me, Itu Adalah Hak Masing2.. Xsemestinya Pendapat Aku Ni Same Dengan Yang Len.. Len Org, Len Pendapat.. So, Don’t Be Hipokrit.. Xbek Cm2.. Hihi..
Tapi Se Addicted Giler Kat Citer Indon, Ianya Tidak Akan Mengubah Addicted Giler2 Aku Kat Citer Korea.. Mmg Bez Cz Hero + Heroin Mmg Comel, Handsome, Cute N So On.. Mmg Jles Kot.. Hehe.. MySpace
So, Aku Malas Nk Tulis Entry Ni Panjang Cz Kemalasan Kemelandaan Dalam Diri Ini.. Hehe.. Apa Kata Layan Je Lagu Ost Cinta Kirana.. “Dia Miliku”


Lirik Lagu Dia Milikku (Yovie & Nuno)



Semula ku tak tahu
Engkau juga kan ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu



reff:
Dia untukku, bukan untukmu
Dia milikku, bukan milikmu
Pergilah kamu, jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya

Kamu tak akan mungkin mendapatkannya
Karena dia berikan aku petanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi, oooh

Dia untuk aku



Bukankah belum pasti
Kamu juga kan jadi dengan dirinya
Dia yang menentukan
Apa yang ’kan terjadi
Tak usah mengaturku

reff2:
Dia untukku, bukan untukmu
Dia milikku, bukan milikmu
Lihatlah nanti, lihatlah saja
Biarkan aku mendekatinya



Kamu tak akan mungkin mendapatkannya
Karena dia berikan aku pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi, oooh
Kusarankan engkau mundur saja, ooo

repeat reff
repeat reff2

Dia untuk aku
Bukan, dia untuk aku


P/s:- knp kiter slalu nk bende yang cantik dalm perfect dalam hidup erk???
Knp kalu ppuan suka tegok, minat n hendakkan lelaki yang encem..
Manakala knp lelaki slalu iginkan ppuan yang cantik!!!
Knp???????????? Dush pning bila pikirkannya.. huhu MySpace

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho