Sunday, February 13, 2011

Aku dan skandal

Hohoho….MySpace
2 la.. sapa suh cari bala.. huhukkk… kan xpasai2 dapat penyakit.. mak tulun!!!!!!!!!!!!!!
Tobat dah aku xnak cari skandal dah.. menyusahkan diri adalah.. bukan menyenangkan..MySpace huhukkk..
Lepah ni, xyah nak cibuk2 cari skandal.. kalu boleh going to d flow aje.. ni x, gedikz memanjang.. (xde la gedikz cam awek2 skul yang jalan sapa nak cium bumi.. hihi)
Pe citer nyer ni wey???
TENSION!!!!!!!!!!!!
blh x kalu kaum adam xyah nk ambik ati aku, xyah nk take care lbih2.. menyampah tau.. kalu aku xlayan, makne nyer aku xsuka lo.. jangan wat muka sposen duk tanya itu ini... adoii.. gdikz semacam la plak.. huhukkk

yang hang gatai 2 awat suzanne??? MySpacelen kali xyah nak cr skandal nak menyakitkan ati orang lain.. ni orang nak skandal, ko pom nak skandal.. pas2 menyusahkan diri sendiri...

lantak p la orang len nak skandal 3 4 orang pom, engineer ke, askar ke, kontraktor.. ko xyah penduli.. just kjo cita2 ko 2 dulu.. xlari nyer jodoh ko 2.. kalu tuhan takdir kahwin esok, compen esok jugak ko khwin nyer.. huhukk

abih 2, cmne kalu orang nak kenal ngan ko ni?? nak layan ke xnak??? kalu xlayan kan, kata sombong plak.. tapi ader aku kisah.. xde kan.. hoho.. camne aku nk layan.. xde ciri2 yang sepatutnya aku layan.. xtau nk descript camne.. huhu.. arghhhhhhh lantak la..

p/s: xyah layan!!!!
seyes buntu.. help me...
xnak kenal.. xmau kenal.. xsuka kenal..
MySpace

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho