Wednesday, October 6, 2010

Kauselor Cinta ( Penghibur Malam Hari)

Tengah2 Excited Nak Fokus Eseigment Yang Tengah “Q”, Tetiba Plak Someone Sms.. Nk Xnk, Tpkasa La Balas.. Xnak La Dicop Sirim Sebagai Penyombong Althoung In Fact Kat Facebook Aku, Aku Tulis Aku Ni Sombong, Bongkak, Taste Tinggi And So On, Itu Juz Kidding Je Lo.. Sapa Yang Tak Kenal Aku Memang R Cakap Aku Ni Sombong But In Fact, Aku Ni Sorang Yang Gila2, Poyo’s, Loyer Buruk Memanjang, Simple And Macam2 Lagi Sifat Manusia Bese Dalam Diri Aku Ni.. Tak Leh Nak Describe Sendiri Melainkan Orang Yang Menilainya Sendiri..
Tengah Syok Duk Karang Ayat, Tetiba Plak Aku Boleh Jadi Kauselor Pepagi Hari.. Actually Penat Sangat Bila Pikir Pasal Sesuatu Yang Tidak Pasti.. Bukan Aku Terlalu Memilih.. But X Salah Kalu Memilih Untuk Yang Terbaek Walaupun In Fact Nyer Nobady Is Perfect.. Kerana Allah Jadikan Sesorang Itu Ada Kelemahan Dan Kekuatan.. Itu Baru Adil Hidup Ini N X La Bosan Sangat.. Hehe.. Bagi Aku La.. Len Orang, Len Pendapat.. Hehe
Nak Dijadikan Citer, X Salah Nak Meluahkan Isi Ati Pada Pujaan Ati.. Itu Hak Kita Untuk Mendecidekan.. But To Me, As Long As U Are Not My Hubby, I Can’t Falling In Love With U.. It Is My Principle.. But, If Ditentukan Apa Yang Berlaku In Future Needed I Falling In Love, Who I’m Too Denied Him. But, For Now I More Focus On My Study.. Hanya Tinggal Setahun Lagi B4 I Gradute N Continues In Master Level.. Insya-Allah..
So, Cintan-Cintun I Put On Side Lu.. Xpikir Lagi Selagi Tak Complete My Degree.. My Promise.. Dah Jauh Dari Topic Dah Ni.. Hihi..


Nak Dijadikan Citer:
Die : Salam.. Dah Tido Ke?
Me: X Ag.. Nape??
Die: Xdop Nape2.. Juz Teringat Kat Org 2 Lak..
Me: Erk??Huhu
Die: Xbek Jika Teringat Kat Makwe Orang ( In Fact, I’m Still Single Available)
Me: Entah.. Xreti Bab2 Ni.. Adoii.. Xkhatan Lagi.. Asal Xcari Yang Solo.. Junior Kan Ramai..
Die:Ntah La.. Dh Terpikat Yang Ni.. Nk Wt Cmne??
Me: Ye Ke?? Bagiuh Sangat Ke Kat Budak Yang Minat 2 ( Actually Aku R Tu)?? Tang Mano 2?? Nothg Specel Pom.. Insane Bese, Watak Yang Bese.. Bab Kata Orang, Seme Bese Je La.. No More Than That..
Die: Xtau. Soal Ati. Datg Tanpa Dipaksa. Nk Wt Cmne??
Me: Mesti De Sebab Nyer?? Impossible K
Die: Betol. Hati N Prasaan Xleh Dipaksa.. Datag Sndiri Secara Semulajadi.. So, Xslh Jika Diluahkan.
Me: Erk?? Kalu Tau Buat Tesis Ati Dan Perasaan.. P Xsalah Kalu Try Bukak Ati Untuk Orang Len. Yang Solo.. Kalu Xleh Gak, Focus Je Pada Stdy.. Kejar Yang Sepatutnya.. Bila Dah Sapa Waktu, Baru Pikir Pasal Ati Dan Perasaan.. Dah Mcm Cncelor Dah.. Hehe.. But Depend R Ats Hak Masing2
Die: Kiter Sedar Siapa Kita., Mcm Pungguk Rndukan Bulan.. Dan Xkan Selamanya Pungguk Akan Dapatkan Bulan.. Sapa Bila2 Pun
Me: Bukan Tugas Kite Utk Menafikan Suratan Takdir.. Juz Trima N Bersyukur Dengan Segala Yang Ditentukan.. Jangan Jatuh Ati Pada Orang Yang Salah.. Kalu Sudah Ditentukan Untuk Bersamanya Selamya Nyer, Walaupun Bertahun Lamanya Berpisah Pasti Akan Bersama Nyer Jugak.. So, Jangan Berharap Pada Suatu Yang Tak Pasti N Try Bukak Ruang Pada Yang Len.. Siapa Tahu, Ia Untuk Mu..
Die: Xkn Bukak Untuk Org Len Bg Sekarang. Selalu Berpegang Dgn Ktentuan Allah. Kalu Jodoh Xkemana.. Ape Pn Kita Kwn Suzani?? Xsuka Panggil Suzanne. Xbest
Me: Entah.. Dh Sebati.. Dari Sekolah Rendah Until Sekarang Panggil Suzanne.. Kal Boleh Nk Je Suh Orang Panggil PRINCESS Ke, QUEEN Ke.. Best Jugak.. Pasal Ati N Prasaan, I Appreciate But Bukan Kerja Kita Nak Tentukan Apa Yang Tersurat Dan Tersirat.. Pe Pom, Take Tym Bila Sudah Sapa.. Still Frenz 4 Ever
Die: 2 Orang Len, Tp Suzani 2 Len Rse Nyer.. Juz Inform. Ape Pom, Jz Meluah Apa Yang Terbuku Dihati Selama Ini Wlpun Dh Tau Jwpan Nyer. Ape Pom, Moga Bhagia Sokmo With Couple N Frenz 4ever.
Me: As Long As U R My Frenz.. Insya-Allh.. U Too.. Happy Always, Be Healthy N Don’t Shy2.. Hehe
END


So, Moral Of Story,
1. Adakah Aku Bersalah??
2. Adakah Aku Terlalu Kejam??? Menghampakan Perasaan Orang???
I Really Sori K.. Itu Bukan Kehendak AKU!!!.. Plez Understand Me… MySpace

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho