Saturday, October 23, 2010

pilot..


Sejak duk bilik k3c 309, aku selalu dengan enjin flight.. xkira siang dan malam.. kadang kalu aku tido lambat kul 2 3 pagi lagi bising.. sampai ganggu tumpuan nk blajo.. huhu..

Tapi, kadang2 mai la naluri berkata “ adakah jodoh aku dengan pilot” kih3.. Impossible kot.. hihi.. kalu jodoh ke mana.. tapi aku memang la nak sangat kalu jodoh aku ngan pilot.. hihi.. xmalu.. kwang3.. juz angan2 kot.. baru hidup jadi indah.. perempuan xkan lengkap tanpa angan2..

p/s:Tapi kalu mimpi??? Teettttttttt.. tunggu je la.. bersabar separuh daripada iman..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho