Friday, December 31, 2010

Epy new year 2011MySpace

Tahun saling berganti2.. makin hari, aku makin besar dan matang.. insya-allah matang dah skit.. hehe..
Masuk je tahun baru, mesti azam pom baru.. laksana tau x, belakang kira.. kalu masih bergelar student, azam tahun baru mesti nk blajar bersungguh2.. p xadop pom.. hahakk.. main2 ada lorr..

Apapom, this new year, I hope
-memantapkan amalan ALLAH(insya-allah)
-sihat
-sentiasa lakukan yang terbaik dalam apapom situasi.. more stronger

p/S:
kadang-kadang kita berdoa untuk kuat, tapi banyak pula dugaan datang..
kadang-kadang kita minta cerdik, tapi masalah pula yang timbul...
kadang-kadang kita minta kebahagiaan, tapi huru-hara pula jadinya...

dugaan menjadikan mental kita kuat,
masalah menjadikan kita berfikir,
huru-hara menjadikan kita tabah..
hebatkan Allah! semuanya ada hikmah..

telah berkata jibrail..'wahai tuhan, engkau tunaikanlah hajat hambamu..
Allah menjawab..'biarkan hambaku itu, kerana aku menyintai suaranya..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho