Saturday, January 1, 2011

HATI O HATI



Ya Allah.. Kenapa Hati Aku Ni Degil Sangat2??? Xtau La Nak Buat Camne… Makin Aku Jauhkan Diri Dari Semua Ni, Makin Ianya Dekat.. Kenapa Mesti Namanya Mesti Yang Pertama Terukir Di Hati Dan Mindaku Setiap Hari, Mahupun Jam Tau Minit Ataupun Saat.. Kenapa Mesti Aku Mahukan Ianya Milikku Sedangkan Mustahil Milikku.. Kenapa???

Kenapa Setiap Kali Aku Sakit Ati Tau Jeles Bila Kamo Jadi Rebutan Dan Diminati Oleh Orang Lain Walaupun Kamo Tidak Pernah Membalas Setiap Mesej Yang Ditinggal… Malah Kamo Juga Bukan Milikku Walaupom Sesaat.. Seyes Sangat2 Yang Aku Jeles Pada Kamo… Aku Mahu Kamo Milikku Sapa Bila2.. Melayari Hidup Hingga Ke Akhir Hayat With Together.. But, I Know It So Imposibble Will Happen..

Aku Pom Xtau Sapa Bila Aku Harus Menanggung Semua Ni.. Menyayangi Mu Dalam Diam.. Sehingga Saat Ni Dari Alam Persekolahan Menengah Lagi.. Adakah Betul Kamo Masih Single Tau Sudah Berpunyer?? Adakah Kamo Sedang Melayari Saat2 Manis Bersama Yang Lain.. Kalu Betul, Kenapa Kamo Tindak Menyatakan Secara Terang2an Supaya Aku Boleh Give Up.. Why??? Seyes Sakit..

Kenapa Mesti Kamo Add Aku Kat FB??? Kenapa Aku Mesti Menjadi Orang Pertama Dalam Kenalan Rapat Mu Yang Lain Yang Ku Kenal.. Kenapa??? Adakah Aku Ni, Kamo Anggap Sebagai Special??? Tapi Imposibble Right??? Kalu Tidak, Kenapa Mesti Aku Berbanding Kawan2mu Yang Lain.. Huhuhuuuu.. Seyes Ati Aku Sakit.. Aku Mahu Menanggis Ya Allah..

Ya Allah, Alangkah Bahgia Nyer Kalu Die Menyatakan Ia Mahu Bersamaku Sehingga Hayat Nyer.. Itupom Kalu Jodohku Bersamanya.. Andai Tidak, Aku Terima Sesiapa Sahaja Yang Telah Kau Tentukan.. Jika Jodohku Bersamanya, Aku Benar2 Bersyukur.. Andai Bukan, Aku Mohon Padamu Agar Jauhkan Perasaan Sayang Ini Dari Ati Aku Agar Aku Boleh Menyayangi Dan Mencintai Orang Lebih Berhak.. Moga Hari2 Aku Lalui Dirahmati Dan Direhdai Oleh Mu..

P/S: En Mohd R….Zuan B. Mohd Y….Soff, Plezz Let Me Go..
Ya Allah, Kalu Ianya Bukan Milikku, Jauhkan Insan Ini Dari Mindaku, Ati Ku Ya Allah..
Benarkanlah Ati Aku Menyayangi Insan Yang Sepatutnya..
Jangan Biarkan Atiku Memilik Insan Yang Salah.. Subhanallah

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho