Friday, January 7, 2011

Gelagat adik bungsu p skul

Kah3.. nak terguling2 aku gelak kat adik bungsu aku masuk skul.. maklumla perangai ye lebih kurang cam kakak ye jugak yang nakal sapa skrang.. haha.. MOHD AFFIQ ZAFRULLAH B MOHAMAD.. (nama 2 aku kasih tau.. ne tau, bila besar boleh jadi engineer, pilot ke @ doktor.. kwang) insya-allah.. hehe.. tapi yang geram nyer, cita2 ye bila besor nk jadi pemandu bas.. camne??? Nak je ambik tapak selipar bagi.. adoiii.. marah2 pom sayang jugak kat ye cz ye je la adik yang baik n rajin kalu aku suh wat sesuatu.. contohnya, ambik air wat naik atas umah ( bukan aku pemalas ok.. hehe)

Kalu nak ajok g mane2 nek moto, ye la orang yang pertama yang aku ajok.. sapa umah, ye akan pastikan yang rambut ye pacak coz ditiup angin.. memang klako.. nasib bek la skrang ni ye membesar sebagai seorang lelaki walaupom yang atas2 nyer seme ppuan.. kalu ye bertukar perwatakan, tegok r kalu nak kene blasah ngan aku.. hahakk..

Berbalik kepada citer 1st day masuk skul.. aku col mak aku Tanya camne ye boleh xsahut panggilan cikgu sampai 4 kali 2.. mak aku cakap, ye xtau pom nama ye mohamad affiq coz kat umah, kite orang panggil ye “adik”.. hihi.. last2 cikgu tegok kat nametag yang tertulis mohamad affiq.. lepas itu, cikgu tersenyum bila orang yang dicari ada dalam kelas.. hahakk.. seyes kelako bila duk pikir balik.. boleh plak lupa nama sendiri.. nasib bek ye 2 baru 5 tahun.. kalu 6 tahun, mahu jugak aku fly balik trg jap g basuh2.. hehee..

Boleh plak ye xnak cakap ngan aku mase col coz takut aku perli.. hahakk.. terus die lari dari mak aku pergi kat kakak ye.. ye pesan kat mak suh bagitau aku, kalu nak cakap ngan adik, kene balik umah.. banyak cantik!!!.. tau la aku balik sekejap je ari 2.. hihi..:-)


all my family

p/s: syang semua-NYA

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho