Wednesday, January 5, 2011

Jawapan atiku

Ari ni aku gagahi jugak untuk wrote kt my blog.. Walaupom aku masih tidak chat, tapi aku mesti mencari jawapan untuk menyelesaikan semua kekusutan yang bersarang dalam pikiran aku supaya aku tidak lagi dibebani oleh soklan2 yang tidak sepatutnya di pikirkan… dan jawapan aku adalah muktamad melainkan takdir…

TIDAK.. aku rase itulah jawapan aku yang terbaik untuk tidak menerima cinta dia untuk selama-lamanya selain juz be a friends.. no more that.. kerna aku tahu n mahu menunggu cinta dari En Mohd R….Zuan B. Mohd Y….Soff… FINAL.. kejam sangatkah aku??? Tapi xsalah untuk mencari kebahgiaan sendiri.. hihi.. (falsafah sendiri.. kih3)

So, aku harap lpas ni, aku lebih berani n honest with my own future.. plez don’t force me to do anything that I don’t like to do k.. my life is my way.. tq

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho