Tuesday, July 26, 2011

aKu keLiRu

Wah..
Rse cam gempaq la plak aku letak title cam 2.. Huhu.. Bukan nak buat publisiti murahan but it fact k.. Memang aku beto2 keliru.. Antara ya atau x.. Buat atau xnak.. Huhu.. Compius!!!
For your information, bukan aku keliru pasal ad org masuk minang ke, kawen ke, bertunang ke, itu semua salah k.. Ane tau korang asyik igat aku nak kawen je kot.. Haha..
Sebenarnya, bukan aku keliru psl relationship, but my career.. Almaklum la nak cari dana sendiri untuk sponsor my future stdy..
So, untuk.dijadikan citer,aku sebenar tengah join buat takaful... Dah hampir 2 bulan but still lagi xbuat sale.. Entah la.. Rase xconfident pom ye jugak nak buat benda.. Huhu.. Dan boleh dijadikan citer, aku benor2 give up.. Begang ngan kak n adik.aku coz bile ajak buat sama2, ye orang xnak.. Nak berjaya p xnak buat.. Kan sibling, kne la sama2 tolong. Seyes menyampah ngan die orang.. Aku plak, bile nak buat sorang2 atau open market, xbrani plak.. Huhu.. Last2 aku tanam,petik n jual anggur je la.. Huhu
Bila aku dah give up, ttiba ad sorang kakak ni ajak aku join cnter.. Klu xfollow, rugi plak coz xde case.. Almaklum la, bajet xcukup nak bayor.. Huhu.. Tapi pikir punyer pikir, elok jugak join.. Ane tau ad rezeki.. P bila aku dh seyes nak join counter, ye plak ad macam2 hal.. So, bertmbah la give up aku nak buat takaful.. Bila aku dah give up, ad plak orang opis col,pasal cod wakil.. Trasa up la skit semangat aku untuk buat benda..
Tapi, xlama pom.. Tetiba jap lagi berubah xnak buat plak.. So, camne sekarang?? Entah la aku pom compius.. Camne aku nak sttlekan pom, aku xtau... Arghhhhhh benci la camni... Help me

P/s: entahla.. Aku xtau apa yang harus aku lakukan.. Give up or go on.. P xelok give up.. So, cmne ni...
Ya Allah, plz bagi aku stronger untuk aku hadapi dugaan ni ya allah..
Bantulah dan tunjukkan jalan kepadaku apa yang perlu aku lakukan.. Amin..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho