Monday, August 8, 2011

I want DCSL camera

Alopppp


Ada x sapa2 nak tolong blanjakan aku DCSL camera.. nak2.. dah lama mengidam nak camera tu tapi still xdapat.. xmampu nak beli.. aiyoooo.. payah2 kalu mengidam benda2 yang high value ni.. menci2

Kan syok kalu ada camera tu.. memang xleh bayangkan kalu aku dapat.. perghhhhhhhhhhhh.. like PRO siot.. hahakkk.. bayang jela yang mampu so far.. posing sana, posing sini.. wahhhhh.. bashta!!! Hohoho..


-teringin GiLER2-


-adoiii.. syok nyer kalu ada.. huhukk-

Kalu korang nak tau, tu la gadget yang paling aku nak.. xkisah r model brape pom yang penting, DCSL.. xpandai guna pom xpe, yang penting ada.. tu la trademark aku.. hahakkk.. xleh bla.. huhukkk..Memang nek berbulu mata aku bila tegok orang yang ada DCSL.. nek jeles.. nek menciiii.. aku nak jugakkkk..

Kan best, benda yang kita nak, petik jari je, terus ada depan mata.. syokkkkkk!!! Tapi imagine je la so far coz kalu nak beli sekarang, memang xdapat la wey.. camno nak dapet kalu duit x ado.. kalu parents aku kayo rayo, lo ni gak aku p beli.. kerana itu, aku hanya mampu menghitung hari jo bilo buleh dapet DCSL tu.. huhukkk.. kalu aku dapet beli DCSL tu, compen korang dulu yang tau ok.. hahakkk.. TUNGGU!!!!

P/s: hanya mampu imagine jo lo.. xmampu nak beli.. duit xde.. xkeje..
Kalu keje pom, kene collect untuk bayo yuran master next September ni.. RM1720.. apakah daya, semangat nak blajo.. huhukkk

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho