Wednesday, August 10, 2011

MASTER :EnviRoMental maNagaMent

alopppp
sebenor nyer agak terlambat aku nak kasi tau pasal yang sebenarnya aku dapat sambung my study in master level.. hahakk.. so, epy lo.. memang lo terlambat coz offer letter nyer sampai 3 week ago.. kerna agak cbuk skit la aku xde mase nk bagitau pasal ni.. ari ni pom aku bz duk sttle beberapa case before aku balik semula ke UKM..apatah lagi next september ni aku konvo.. berplus2 epy nyer... thnx also to my parent becoz sudi bayar yuran pengajian aku.. huwawaaa.. dah sttle bab yuran.. yang len, lepas daftar baru aku pikir.. hahakk

sebenarnya aku agak teruja coz dapat sambung n aku berkira2, setahun je kot aku buat master..dah ketika itu, umur aku br je 24 year old.. tapi nak sambung de next level dah xdeapat dah coz dah kne bg warning ngan my mum.. ye suh aku keje dulu before sambung de level.. adoiii.. baru je berangan2 nak jadi DR. dalam masa yang muda.. tapi kalu dapat pom, sapa plak yang nak sponser aku erk?? huhukkkk

tapi kan, bile tengok orang dah keje, jeles plak rase nyer.. terpikir2 plak bila la agak nyer aku dapat keje yang bagus.. mampu beli kete, umah n yang penting boleh pegang duit beribu-riban itu.. hoho... xsabonyer nak tunggu waktu tu..arghhhhh..tu lambat lagi.. jangan dipikir.. kalu ada rezeki,ada nyer wahai si suzanne..

yang penting, ko fokus dulu apa yang ada dihadapan ko sekarang ni..make sure ko complete your master dulu.. stdy leklok biar sapa cemerlang tau.. dah gradute, br cr keje yang bagus k.. chaiyok2 wahai suzanne.. DO THE BEST YO!!!


p/s: 05/08/2011 secara rasmi nyer aku adalah student MA UKM
num matrix: A122719 bertukar P61424
personaliti bertukar memasuki fasa baru.. huwahuwahuwaaaaaa

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho