Monday, April 26, 2010

ting tong

alhamdllah..MyEm0.Com esgment 4 SKAG2033 INTEGRASI RS, GIS & GPS dh ciap.. so, esk aku nk anto kt opis PPSPP... bleh la aku tumpu pada stdy cz exm ari slasa ni.. killed pper plak 2..MyEm0.Com hampeh.. 1 habuk pn aku xpahm n xtau..MySpace cmne la nk igt seme satelit kt dunia ni.. ape?? igt ni kpala cm software compter ke??? huhukkk.. arghhh.. aku mls nk pk psl esgment ke, stdy ke taupn exm skunk ni.. hehe.. seje je wt mukahdimah pjg2.. hihi.. jap..MyEm0.Com aku nk pk lu pe yg aku nk post kt blog ni.. hehe.. tingting.. dh dpt idea..MyEm0.Com kwang2.. mengong tol ko ni szanne.. kihkih..
idea ni aku dpt mse ttiba je aku tgh surf internet, aku dpt esei bngang.. pe tah bdk2 skunk.. mkn pe th spa die org leh pk pnjg.. huhukk.. jm lyan esei ting tong ni.. jz 4 laugh.. jgn tnsion2..MyEm0.Com wakwakwak...
...........................................................

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho