Tuesday, April 6, 2010

my self

aii..
alhamdulillah.. akhirnya wjud gk blog aku sndiri.. cz slama ini asyik bca yg org pnyer.. lme2 aku mkin b'minat nk wt blog sndiri.. saje je.. nk wt memori ble utk ari tua.. hehe.. insya-allh.. al-maklum la aku ni suka merantau n byak knangan yg aku cllect.. so aku wt la blog ni cz sng x mcm diary.. hehe (cz aku xpndai tlis diary.. n xwjud pn in my life.. kwang2)

1stly, aku nk la intro my self.. nama empunyer diri yg tlh diberi n dtetapkan suzani mohamad.. nama komersil suzanne amad.. knp suzanne amad??? suzanne 2 kwn2 aku bg mse skul rendah.. so, aku hrgai la n gne smpai skrg... amad 2 plak, nama ayah aku.. mohamad-> amad.. hehe.. org slalu igt aku ni de twin cz nama suzani.. prnah la jgak aku dtny oleh custemer psl ni mse kje casher lps exm.. huhu… seorang yg
1) cerewet la jgk dlm hal2 t’ten2..
2) simple, slumber n poyos
3) xsuka png2 kpla tp ska wt org png kpala layan den..hehe
4) from a big family
5) ska wt sme org gmbira
6) ska men2 dlm byk2 hal ( xska srius w/pn pn mka gnius.. gnius la sgt.. kwang2)

skrg ni aku stdy lagi la kt IPT dlm m'sia.. n thn 2011 abis la.. oleh krn nk abis stdy la wt blog ni agar kgkawan aku leh cntct aku ble dh konvo.. hehe (brangan lebih..huhu) aku wt blog ni pn cm wt tesis la jgak.. klu xcaye, tgk ye.. hehe

tajuk: my world, my journey
pemasalahan kajian: byk la smpai x t'pk.. hehe
objektif: nk share my opinion, mmories n so on
: nk cr knlan br
: n kgkawan lame leh cntct aku.. (hehe)
skop : seme pengalaman pahit, manis, masam n masin.. kwang2

aku rse kt cni lu r utk stakt ini.. sje2 je nk introduction.. klu free lagi, aku smbg tlis lg.. hehe.. bye

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho