Thursday, April 8, 2010

tanganku sakit!!!

Hujan yg turun mebasahi bumi bgaikn m’gerti je rntihan ati aku skrg ni.. Huhu… Sbo nyer Suzanne.. B’than spa ciap sme note ni b4 strt exm next wek .. msti korg tny knp?? sopsop..MySpace Sbnor nyer tgn aku sakit cz byk sgt nulis note.. dr strt stdy wek hgga ari ni..




br brape ari erk?? Jap nk kira.. hehe… MySpace br 4 ari br.. bygkn 1 ari aku leh abis seme bab (lbih krg 12 kliah).. 2 ari utk note Kajian Atmossfera, 1 ari nk Penduduk n prancgan sumber manusia n now Kaedah pyelidikan yg Prof. rahim punyer.. cmne la tgn xskit.. sbnornya, mlm td lg tgn aku skit dlm kul 12 am tp dlm kul 10pm stdy xskit ag.. n aku thn ksakitan itu spa fnish my note until morning (6.00am).. roommate aku, Ame dh dk mimpi mse ni.. hehe.. 6.30 am td br sleep after praying suboh n bgn kul 11 am ..(pergh giler mta aku.. tp aku dh bese stay up until morng.. cm klawar r jgak.. hehe.. MySpace ) tp tgn aku skit smlm x separah ari ni.. so, kne la cr saloptape agr tgn aku xpdih mse m’nulis ats kertas nk gne glove, xslsa plak nk nulis.. mmg sksa gler.. kebas jgn cter r.. perghhh.. nk nanggis pn ade.. MySpace tp x r spa kuar air mata.. jz feelling je lbih.. kwang2.. tp aku kuatkan jugak diri utk nulis hgga ke garisn t’akhir..


dr ink pen penuh – tggl suku.. gler btl nulis nyer.. hehe



ni nk abis kn lg 3 course lg.. falsafah alam sekitar, geomorfologi pnggir pntai & integrasi remote sensing, geography information system n Global positioning system… (susah2)… tp next wek la yg 2… dh xlrt nk tulis n xde mse nk wt note cz nk stdy for next wek punyer exm lu 3 paper.. MySpace nk 1 st day dh strt dgn killed paper.. Kajian atmosfera.. sme coursemate aku blaur2 dk stdy paper ni.. hope aku cpt pham la subjek ni.. cz xnk CGPA aku down.. waa… amin.. tp Suzanne, igt jgn stdy hard but stdy smart.. jgn tension2 n luaskan pandgn kuar outing gak ngan kkawang2.. ambik angin segor lu b4 strt next sdty.. insya-allh ilmu mdh nk msk.. hehe… so, cyaiyok2 suzanne (kata2 smgt utk diri aku).. 6sib bek de lagu KRU. . sayang.. layan je la.. atleast t’ubt skit ksakitan yg aku alami kini.. ahmdulliah.. k r wey, aku nk continue blik nulis note ni.. m’lalut je lbih plak aku ni klu dk on9.. hehe.. so, ttp YM, FB n blogger.. (aku sign out FB cz coursemate dk tny aku psl daya coriolis.. aku xleh jwp cz xstdy ag.. dieorg dscuss dlm 2.. dr aku tgk skit mata n blaur2, bek aku sign out.. bgs x?? kwang3.. kn xpasai2 urat kpla otak aku jamme n b’simpul cr jwpn nyer.. malu wey.. hehe..) k r daaa.. zzzzzz MySpace


p/s: adakah aku stay up until morning lg mlm ni??? Akn dpertimbgkan.. kui2..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho