Thursday, July 15, 2010

aku mahu kawin...

haloooooooo..MyEm0.Com any body home??? hehe
sje je wt gimik.. p kn, cm sayu je ari ni.. xtau knp.. nk kte ponat jejalan xjgak w/pun 1 ari aku kt shopping kt sogo.. huhu..
.............
nk dijadikan cter.. sboner nyer, aku cm sayu je.. xtau knp.. mgkin t'lalu ingin beralih gaya hidup ke alam b'pasangan kt.. hehe.. adush, b'falsafah plak.. mksud aku, alaaaiiiiiii.. cm xpndai plak nk karang.. huhu.. senang cter, kn bek klu aku dh de org yang punyer n mempunyai ikatan yang sah mengikut hukum syariat islam.. hehe.. kluar pn ko!!!!!!!! bende ini bukan baru je aku rase kan, p dh lame.. xsure la plak bile terdetiknya perasaan tersebut.. hehe

bukan m'lebalkan diri ini m'gataiMySpace atau pun sudah b'sedia dr segi mental dan fizikal, p ble tegok orang len bahgia dlm umah tangga, aku cm sedih je.. pe tah lg, kekawang sebaya aku.. huhu.. ble pk, punyer pk.. cm jodoh blh beli je kt ane2.. shopping cmplex, kedai runcit, bazaar n so on.. jahat btl la kpala otak aku ni.. hoho..

klu ikutkan keperluan dan kehendak aku sekarang ini, perkahwinan bagi aku yang sedang bergelar student, xla penting sgt kt.. apatah lg CALON belum ada lg.. hehe.. tkt la nk de commitment dalam alam p'CINTaan ni.. hehe.. so, suzanne.. cmne nk kwin ni klu cm tu.. huhukkkk.. kan??MySpace satu ag, kn xpasai kene tibai ngan parents aku klu tym blajo dh nk kawin.. klu ank bapak nyer datuk, anak vvip, boleh la jugak nk wt calon laki.. hehe.. (2 bukan ayat parent aku, tp aku la.. hehe)

p kn, nk dijadikan citer.. k.ipar aku ni slalu doh pesan kat aku suh cari someone.. MyEm0.Comsenang kate nyer klu dh de org minat kt aku.. so, ble abih blajo aku dh de orang yg punyer.. p msalah nyer, aku ni penakut dalam hal2 yang berkaitan hati dan perasaan sendiri.. cmne erk??? klu ikt kn hati, smesti nyer aku nk sesorg cm putera kayangan.. hehe.. cm la aku ni lawa sgt sampai nk b'mimipi cm2.. p bg aku, itu adalah lumrah m'sia yg ingin kecantikkan dan kesempurnaan dalam hidup ini.. 2 la pasai.. klu seme org nk kn kecantikkan dan kesempurnaan, alamat nyer sampai bile2 la xkawin.. itu la sebabnya TUHAN jdikan setiap pasangan tu, ada kelebihan dan kekurangan agar mereka saling melengkapi antara satu sama lain.. alamat suzanne!!! dh cm ustzah la plak.. kwang2..

itulah, pning jugak bile pk.. tp bile tegok orang bhgia ini, aku pn nk jugak.. adoii.. pening kepalo den.. tapi, aku percaya pada jodoh.. cz seme hidup manusia telah ditakdirkan sama ada hidup, mati, jodoh, pertemuan di tangan-NYA.. so, apa yang penting, aku terima si "die" ngan ati yang terbuka... hehe.. amin..
....................

p/s:- sabo itu separuh dari iman..
insya-allh, kita dapat yang kita khendaki dengan izin-NYA..MySpace

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho