Saturday, July 31, 2010

Kenangan 1ST Dapat Moto..

Aloppp..

Shut Shut..MySpace Lari Jauh2 Ye Malang.. Aku Dh Xnak Ko.. Makin Ko Melekat Kat Diri Aku Ni, Makin Terseksa.. Huhu.. Bukan Xnak Menghargai Ko, Tapi Keadaan Itu X Mengizinkan.. Adoiii La.. Why, Why N Why.. Sapa Nk Tolong Jwbkan.,. Malang Dengan Pak Polisi.. Tidak Kira R Trafik Ke, Jpj Ke Atau Polis Bese2.. Asyik Nak Cari Gaduh Je.. Apa, Ingat Aku Takut.. Dah2 Suzanne.. Sabo2.. Wt Xtau Sudah.. Hehe
…………………………………………
Itu La Die Mukadimmah Yang Aku Nk Habaq Mai.. Bukan Apa.. Ari Ni Adalah 1ST Day Aku Dapat Moto.. Import Mai Dari Klang.. So, Kerna Excited Nk Bawak Motor Sendiri, Aku Pun Ajak La Member Kamcing G Sane.. Saja Nk Jalan Cz Ari Ni De Kelas… So, Untuk Menghilangkan Penyakit Kebosanan, Ye Orang Pun Setuju La Untuk Teman Aku Ke Klang.. Bukan Dekat Klang Ngan Bangi.. Apatah Lagi Kite Orang Seme Nek Moto.. Boleh Kebas Punggung Duk Atas Moto.. So, Klu Nk Tau Bertapa Kebas Nyer, Korang Bayang La Sendiri.. Hehe.. Kite Org Seme Nyer Bertiga Iaitu Aku, Dayah N Qema.. Aku Nek Ngan Dayah N Qema Alone.. Kcian.. Hehe

Kite Org Gerak Dari Kolej Aku Dalam Kul 9.30( Anggaran Kasar).. So, Nk G Klang Aku Xtau Jalan.. N Pertunjuk Yang Paling Berguna Bagi Aku Adalah Signboard.. Nk Guna Gps Ane La Mampu Bagi Aku As A Student.. My Parents Plak Bukan Datuk Datin.. Hehe.. Mybe Coming Soon.. Hoho…

Nk Jd Kn Citer, Kite Org Pn Gerak La Ke Klang Ikut Hgway.. Bab Kata Adnan Sempit, Dimana Ade Jalan, Disitu La De Hgway.. Hehe.. Dari Bangi, Ambik Hgway Ke Kl.. On De Way Nak G, Aku Dh Pesan Dak Kat Member, Klu Jumpa Sgboard Klang, Masuk.. Tup Tup, Ye Terlepas.. X Prasan Exit To Klang.. Apa Lagi.. Mati Kutu La Aku Nk Cari Jalan Ke Klang.. 6SIB Bek Kat Depan 2 De Jalan Ke Cheras.. Aku Pun Suh Member Aku C Dayah Ni Masuk Cz Ne Tau De U-Turn Ke Hgway Bangi Balik.. Hehe.. Aku Just Redha Je Jalan2 Kat Kl Ni.. Bukan Kat Kg.. Klu Sesat Pun Xkisah.. Hehe.. 6SIB Bek La, Masa U-Turn Tadi 2, Kite Org Dh Masuk Hgway Ke Klang.. So, Xpayah La Kite Org Susah Cr Sgboard Exit To Klang.. Dh Masuk Hgway To Klang, Kite Org Plak Xbawak Moto Ikut Laluan Moto.. Bukan Sengaja But Memang X6pak Pun Sgboard Laluan Motor.. Terpaksa La Kite Org Bersaing Kelajuan Ngan Kenderaan2 Yang Lain Di Hgway.. Bengang Muka Xsoh Duk Citer La.. Hehe..


-sekadar gambar hiasan-

Bawak Punyer Bawak, Akhirnya Kite Org Pun Spa Klang Dalam Pukul 10.30.. 1 Jam Je Kite Org Bawak.. P Ok La 1 Jam Cz Member Aku Bawak Moto Dalam 40-50 Km/Jam.. Tapi, Klu Aku Bawak, Hehe.. Sendiri Mahu Ingatla.. Sebab Itu La Ye Xnak Bagi Aku Bawak… Laju.. Hehe.. P Bagi Aku Xla Laju Sangat Pun Kalu Setakat 80-90 Km/Jam.. Hgway Kt.. Kat Kg Pun Aku Bawak 80-90KM/Jam Gak.. Hehe.. 1 Ag, Member Aku Takut Nak Suh Aku Bawak Cz Gear Moto 2 Susah Nk Masuk.. Ketat.. Apa Pun Syirah, Tahnx Cz Bagi Aku Pinjam Moto 2.. Trade Mark Nak Aku Tau Spa Klang Bila Aku 6PAK Jusco Bukit Tinggi.. Tempat Aku Pernah Kje Dulu As A Chasier.. Hehe..

Aku Ngatkan Nk Straight Je Ke Port Klang Cz Umah Abang Aku Kt Area Sane.. P Member Aku C Qema Dh Menghala Ke Jusco, Terpaksa La Aku Ikut Way Yang Lain.. Jlan Yang Berliku2..Apa Lagi, Untuk Menunjuk Keterer An Aku, Aku Pun Tunjukla Jalan.. 6SIB Bek Xsesat.. Cz B4 Nk Masuk Jalan2 Yang Berliku, Aku Col Abg Aku Tny Nk G Umah Cmne.. B4 Gerak, Aku Plak Bawak Cz Kecian Kt Mmber Lenguh Bawak Moto.. Hehe.. Apa Lagi, Pecut R Bawak.. 6SIB Bek, Bila Masuk Smpang Ke Kwsn Perumahan, Aku Dh Slow.. Klu X, Xpsl2 Kne Saman Free.. Hehe.. Dh Msk Kwsn Perumahan, Cmne Plak Aku Leh Xigt Umah Die.. Apa Lagi, Aku Pun Port La Kt Depan Umah Die Cz Igt 2 Umah Nyer.. Hehe.. Patah Balik.. 6SIB Bek Jumpe.. Huhu..

Dalam Setengah Jam Jugak La Aku Dk C2.. Cz Nk Blik Awl Kerna Syira Nk Guna Moto Kul 2.30 Petg.. Nak Xnk, Terpaksa Aku Chow Lu.. Rindu K Tank Sedara Pun Xlepas Lagi.. Hehe.. Apa Pun, Raye 6T Aku Jumpe Die Org.. Hehe..

Ni Dh Masuk Bab Lucu.. Kih3.. Cz Aku Xreti Nk Strt Moto.. Al-Maklum La.. Aku Bese Start Moto Cm Bese Je.. Just Tekan Starter Dah Idup Moto Nyer.. Ni Kerana Nouvo N Automatic Terpaksa La Terkial-Kial.. 6SIB Bek La Adik Ipar Abg Aku De Mase 2.. Malu Jugak Nk Mintak Tolong P Dh Terpaksa.. Kalu X, Xbalik La Aku Bangi.. Hehe.. Mau X Tergolek Adik Abg Ipar Aku Tegok Gelagat Aku.. Hehe.. Malu Malu.. Kih3.. Bayang Kn, Sepanjang Aku Duk Umah Abg Aku, X Pernah Aku Bersembang Dgn Ye.. Jauh Tegok Dr Jauh Je.. Dah La Ye 2 Pun Leh Masuk Dalam Kategori Encem La Jugak.. Hehe.. Dah2 Tinggal La Bab Ni.. Hehe.. Kn Byk La Aku Melalut.. Tau2 Je La.. Hihi



Dah Tutup Bab 2, Aku Cabut Dari Umah Parent In Law Abg Aku Dalam Pukul 12. B4 Menyambung Perjalanan Pulang Ke Bangi, Kite Org Ic Minyak Lu Cz Takut Xcukup Minyak Bila Balik 6T.. Dah Ciap, Kiteorg Teruskan Perjalanan.. Nk Dijadikan Citer, Member Aku Cakap Nk Benti Makan.. So, Aku Suggest Nk Benti Makan Kt Jusco.. So, Bila Nk Masuk Exit To Jusco, Aku Pun Cnfirm R Balik Ngan Die Orang.. Mungkin Jalan Yang Agak Sibuk Dengan Lori2 Kontena Dari West Port Menyebabkan Perbincangan Kami Terganggu.. Korg Bayangkan, Aku Tanya Die Org Nk Makan Kt Jusco, Ye Org Ckp Xnk.. Aku Pun Dengan Confident Ye Gerak Menghala Ke Banting.. Cz Kite Org Dah Sepakat Nk Lalu Ikut Banting Kerna Dekat.. Dekat2 Punyer Dekat, Dlm 2 Jam Baru Sampai Bangi.. Bek Lalu Ikut Hgway.. Apa Pun Itu Adalah Kenangan Aku Ngan Dak2 Course.. Hehe..

On De Way, Balik, Setiap Kite Org Bawak Sorang Moto.. Takut + Cuak Gak Aku Nk Bawak Sorg.. Hehe.. Klu Berpatner 2 Len R.. Berani La Skit.. Hehe.. Aku Bawak Motor Sendiri Nouvo, Dayah Honda Wave N Qema Legend.. Sebagai Confident Dgn Jalan2 Di M’sia, Aku Ditugaskan Mendahului Yang Lain.. Hehe.. Dayah Ke-2 N Qema Last.. Memandangkan C Dayah Terlalu Berhati2 Menunggang Motosikal, Terpaksa La Aku Slowkan Moto Agar Aku Boleh Bersaing Dengan Dieorg.. Korg Bayangkan, Semasa Dalam Perjalanan Balik, Aku Kne Bawak Motor Dlm 40-50KM/Jm Dalam Hujan Yang Renyai2 Cz Xnk Bagi Dieorg Ketinggalan.. Huhu.. Klu Aku Bawak 60KM/Jm, Mau X Tertinggal C Dayah.. Hehe.. Mase Dh Hampir Ngan Bandar Banting, Aku Tukar Moto Ngan Dayah Cz 6PAK Die Xselesa Je Ngan Moto Syira.. Aku Apa Lagi, Bawak Je Moto Syira, Terus Pecut.. Cz Xnk Bazirkan Masa Lama..
Akhirnya Dalam 15 Minit, Kite Org Pun Sapa Di Dengkil.. Apalagi, Perut Pun Lapo N Moto Pun Kotor.. Anto Moto D Car Wash N G Makan.. Kite Org Order Nasi Putih+ Sup Campur Daging Ayam+ Telur Dadar.. Perghh.. Kenyang.. Lepas Makan, Kite Org Smbung Perjalanan Lagi Ke Destinasi Terakhir Iaitu Bangi… Dalan 20-30 Minit, Kite Org Pun Sapa Kolej.. Alhamdullilah.. Selamat.. Syukur Sangat.. Hehe.. Sapa Bilik, Aku Bersihkan Diri N Tido.. Hilangkn Lenguh.. Hehe..

Tik Tik.. Phone Aku Bunyi.. De Plan Nk Kuar Petang Ni.. Cz Member Aku C Huda Nk Makan Kefci.. Nk Xnk, Terpaksa G Kuar Gak Petg Ni Cz Kcian Plak Kat Ye.. Kul 5.30 Aku G Ambik Dayah Kt Kolej Ye With Moto Baru Aku.. Hehe.. G Warta Bangi Cz Kajang Maybe Jamme.. Dh Ciap Beli, Next Mission G Kolej Huda, Makan.. Punyer La Jamme Petang Tadi Dr Bangi Ke Kajang.. Aku Pun Heran Cz Selama Ini Setahu Aku Xla Jamme Cm Tadi.. Huhu.. Sapa Kolej Huda, Makan+Sembang+ Sembhyang, Tetiba Huda Cek Kt Fb, Qema Post Psl Kite Org Duk Mkn Kefci Kt Kolej Huda.. Kite Org Pun Kcian Gak Qema, Aku N Dayah Pun Plan Nk G Beli Kefci Utk Qema..

Kite Org Plan G Kajang Cz Maybe Dah Xjamme.. P Percaturan Kite Org Gagal.. Jamme Xyah Citer R.. Nek Gelabah Pun Ade Jugak Bila Nk Celah2 Bawak Moto.. Huhu.. Kerana Nk Cepat, Aku Pun Short Cut.. P Tewas G Polis Trafik Cz Tersalah Masuk Jalan Sehala.. Alahai.. Gelabah Berlebih R.. Takut Kene Saman.. Dahla Lessen Aku Baru P.. Bulan 4 Depan Abru Abis.. Adush.. Begang Gler.. Maki Hamun Pun Ade Jugak Kat Polis 2.. Kalu Aku Tau C2 Jalan Sehala, Xkan Aku Nk Masuk.. Senget.. P Syukur R Xkne Saman Cz Kcian Kat Aku Yang Bergelar Stdent.. Hehe.. Thnx Pak Polis.. Janji Xbuat Lagi.. Hehe..MyEm0.Com
Aku Balik Kolej Dgn Prasan Geram Pun Jgak P Xla Mase Kne Tahan Ngan Polis 2.. Hehe..

Masuk Ukm, G Kolej Dayah Cz Nk Ambik Moto Qema.. Dah Sapa Kolej Qema, Aku Paling Benci Bila Kene Nek Bukit + Kene Belok2.. Fail.. Haha.. Dayah Ciap Gelak Kat Aku Lagi Cz Aku Xbese Nk Pusing Ikut Kanan.. Kekok.. Hehe..MySpace Lepak Lu Bilik Qema N Citer Kejadian Polis Tadi.. Huhu.. Bla Dari Kolej Qema Dalam Pukul 10.30, Anto Dayah N Langsung Balik Ke Kolej.. Dah Masuk Kolej, Tercari2 Plak Nk Parking Kt Ane Cz Seme Prking Cz Penuh.. Dengan Tawakkal Je, Aku Parking Kt Ruang Betul2 Muat Je Moto Aku.. Xtau R Esok Cmne Rupa Moto Aku.. Entah2 Bercalor.. Huhu.. Redha Je La.. Hehe..
………………………………………………………………………………………….
Masuk Bilik, O9.. Bersih Diri N Tido.. Hehe.. Finish D Story.. Conclusion, Banyak Giler Dugaan N Pengalaman Aku Dalam 1 Ari.. Perghh.. Memang Giler Kalu Pk2 Balik.. Apa Pun, Aku Enjoy Dengan Idup Aku Sekarang.. Hehe

P/S: Len Kali Berhati2 Dijalan Raya.. Igt La Org Tersayang N Jgn Ikut Nafsu.. Hihi
Thnx 2: Qema N Dayah Cz Sggp Tolong Aku.. Hehe
Suzanne; Proposal Dr. Azuan Bila Nk Buat.. Hihi
Daaa MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho