Thursday, July 15, 2010

amani adamaya

ha ho hai!!!!
dh lme jgak aku xupdate blog ni.. huhuk.. bkan ape cbuk skit.. apatah lg 2 bln lpas plak cuti sem.. xde mse nk update.. ble bkak sem ni la bg de mse nk update.. mklumla cbuk m'galahkan mak datin.. hahakk..

bkn ape, cuti sem lpas, aku bz ngan blajar m'jahit.. hehe.. cm xcye je org brutal cm aku leh m'jahit baju.. dan la jahit dalm 10 psg baju.. kwang2.. walaupun xsmpat nk khatan blajar slama 2 bln.. hehe.. pergh, bgga gler plak rse nyer.. tp xbekla klu nk puji diri sendiri.. huhu.. namun, itula hakikat nyer seorg yang bernama aku iaitu suzani mohamad.. hahak..
................
adoiii, suzanne... byk plak ko mrapu pg2 cmni.. huhukk. bkn pe.. saje je nk wt mukahdimah.. hehe.. sbnor nyar aku nk cter psl amani dlm cter adamaya.. citer adamaya tv3
ttiba je t'baca blog ssorg n pas2 de cter psl nyer.. aku pn surf la kt tenet.. w/pun cter adamaya dah lama tamat n mungkin agak lapuk utuk dipublishkan.. hihi..
rupa amani dalam citer adamaya
> klu korang nk dtail pasal biodata amani ni, plz lyari http://ienaeliena.blogspot.com/2010/04/adik-amani-adamaya-tv3-mia-sara-nasuha.html<

nk dijadikan cter.. tenung punyer tenung.. tilik punyer tilik.. ttiba, ati aku t'gerak kata gelagatnyer cm ank sdara aku plak.. hehe.. nur aina safeea bt shamsuddin.. cucu sulung my parents.. hahak.. tp xtau plak klu xsama bagi korg... tkut prasaan aku je lebih.. huhukkk.. umur pun lbih kurang sama.. 4 taun.. petah plak 2 b'ckap.. ank cikgu kt.. hehe

-anak sedara aku .nur aina safeea bt shamsuddin<

adakah aku rndu sama anak buahku?? ade la ckit kt.. yg byk nyer, geram je kt.. hehe.. ape x nyer, asyik nk marah je kt ye.. nakal t'lampau kt.. hehe.. agpun, mase cuti skul ari 2, ye blik kg aku.. aku la yg kne lyn ye.. nk susu la,air la.. nk xnk, kne wt.. cz budak2.. lyan je la.. huhu.. mls plak nk karang psl die.. cz ttiba otak dh jd blur.. hehe.. tgk next tym plak, klu aku rjin insya-allh continue.. hoho..

p/s:- ngtuk udah ba.. ponat pn ado.. huhu

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho