Friday, May 20, 2011

Adakah nama suzani itu pelik???

Aloppp

Sori lo kalu entry aku kali ni panas skit.. hehe.. maklum la idup ni ada pasang surut.. kalu x, xbest r.. mendatarkan je.. xde cabaran.. no fun.. huhu

Ni nk djadikan cito.. mse syok2 aku buat keje argiswlk, ttiba ad mamat sorang ni lalu depan bilik.. maklum la budak praktikal, seme orang sibuk nak kenal.. huhukkk.. entah apa yang spesel sangat pom aku xtau.. hihi… 4 your information, tempat aku LI spesel skit.. coz aku ditempatkan kat dalam bilik.. cam bos2 besar je.. syok rase nyer.. hehe.. dah2 berangan.. sambung balik cito tadi.. so, ye pom benti la kat pintu.. aku pom ngadapla muka die, takut ye nak ada apa2 yang hendak ditolong.. dengan lagak yang macho, ye pom Tanya la aku n ocha..

Mamat: budak praktikal erK???
Dr mana???
Aku : yup..
UKM
Mamat : oooo.. brapa lama???
Aku: sebulan 3 minggu
Mamat : nama sapa??
Ocha: Rozalini
Aku : suzani
Mamat: hah??
Susah la nak sebut nama korang.. pelik..

Moral of story, adakah betul nama kami itu pelik??? Aku pom citer la kat kak aireen.. (akak pusat sumber yang kamcing ngan aku n ocha).. ye cakap, betul la pelik.. susah nak jumpa nama 2.. kalu jumpa pom, mesti suzana bukan suzani.. n die Tanya aku, sapa yang bagi nama 2.. ofcoz la my dad yang kasi.. aku pom xsure ada x makna islam bg nama suzani 2.. huhukkk.. compius.. harap2 ada la.. hopefully


p/s: bukan sekali orang cakap nama suzani pelik.. kadang2, enam huruf 2 pom orang xpandai nak eja.. pelik2.. tapi sesungguhnya, aku terlalu appreciate nama “ SUZANI”.. senang laki aku nak akad nikah.. nama pendek… -SUZANI MOHAMAD-

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho