Tuesday, May 10, 2011

EPY MOTHER DAY

Sori r sis.. lambat nk wish “epy mother day” .. cz bz je memanjang ngan paktical training.. huhukkk.. apa pom, 2 my mother HAJjAH NGAH BT ABU BAKAR- selamat hari ibu, MAK.. love U.. thanx a lot coz sudi layan peragai n ragam yang x berapa serupa orang ni.. hihi.. (tapi bukan la teruk sangat pom.. hehe)
Klu nk cito pasal kenakalan aku, sapa esok pom xabih lagi.. mklumla dah berumur 23 ni, compen banyak.. stiap saat.. sejak kecik sapa beso.. hahakk.. bila aku sakit je, conpem mak yg aku akan col.. bila xconpiden nk jwb exam, mak akan col.. bila nk mintak dt, mak jugak aku cari.. klu nk mintak tolong, mak jugak orang 1st aku nampok.. bab kata orang, segalo2 nyer mak.. betapa kuatnya power of mother.. hehe
Oleh itu, sesungguhnya aku amat menyayangi, mengasihi, n so on mum.. I LOVE U.. insya-allh kalu diberi peluang n kesempatan, aku akan sentiasa di samping mu.. sesungguhnya, jasa n pengorbananmu tidak dapat ku balas sampai bila2.. semoga kamu setiasa sabar dalam melayan kerenah anak mu yang nakal n comey ni.. hehe.. SAYANG KAMO



p/s: hargaila mak kamo seme
aku pom hargaila jugak.. hehe
so, aku ucapkan EPY MOTHER Day to all ibu2 sedunia..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho