Saturday, April 30, 2011

sELAMAT tINGGAL KDO, UKM..

Selamat tinggal KDO, UKM.. selamat tinggal DAMAK.. aikkk??? Awat plak DAMAK???? DAMAK 2 dalam citer maharaja lawak.. group sepah.. memang sempoi abih la group 2.. hahakkkk… tapi skrg bukan aku nak citer pasal group sepah ke, maharaja lawak ke atau seangkatan dengannya la.. skrg ni aku nak citer, pasai SELAMAT TINGGAL KDO (Kolej Dato’ Onn) & UKM..

So, mybe kali ni, post aku sedih skit cz dah nak berpisah…. Dan bakal menempuhi alam baru.. “ALAM PEKERJAAN” kot.. hihi… selama 3 years aku bergelar student UKM 2008/2011, kini secara rasmi nyer aku telah bertukar status sebagai Ex-UKM.. mybe be ALUMNI kot.. hehe.. Tapi buat masa ni la kot.. ne tau tetiba plak aku dapat sambung MA kat bumi ni lagi, SELAMA BERTEMU KEMBALI.. tapi bukan duk kolej la… duk umah sendiri diluar kampus UKM… xjauh pom, 15mnt nk g UKM..

Bab kata member2 aku “setiap pertemuan, pasti ada perpisah”. Sob3… sesungguhnya kenangan bersama korang geng2 geografi 2008/2011 & geng2 badminton UKM, tetap d best memoir.. secukup rasa cam Maggie.. masam, manis, tawar, pahit, pedas +sedih, gembira, sayu= aLMOST PERFECT!!! LIKE A GREATEST MOMENT…

Skrg ni, aku duk bz mengemas la plak.. dah namanya SELAMAT TINGGAL.. xkn nak bermautatin kat cni plak.. kalu bab2 mengemas ni, aku plang malas skali.. bukan apa, barang aku xyah citer r.. banyak siot… berkotak2, berbeg2.. mana xpening n lenguh.. mau xbersepah mase nak packing… nasib bek, umah dekat je.. sekyen 7.. kalu Tengganu??? Kompen suh parent aku sewa lori barang, mai angkut.. n bertuah jugak la aku dapat semenanjung je.. kalu sabah, srawak?? Korang bayangkan sendiri la ye… mau x, 1 kontena 2 aku punyer… ni pom, dah malas nak kemas… xlarat.. huhukkk..





-banyak n bersepah-

Akhirnya, aku dapat jugak kemas brg.. kul 2 cam2, dah nk cek OUT… dan sememangnya layak la n rasmi nyer aku meninggalkan KDO & UKM.. (Felling:SAD) DAAAAA



-barang dah ciap packing-

p/s: tapikan, ko pom kne datang jugak.. member2 LI (HUDA, OCHA, BOB, PAHMI, YAL, MIJI) duk cni..
ye la kan… kompen kene datang jugakk cz g keje sama2.. so, d next story, g LI konvo nek moto ramai2… hahakkk.MySpace

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho