Monday, April 25, 2011

saat perpisahan di bumi

Alhamdullah.. exam dah abih.. n secara rasmi nyer aku dh abih study.. yahoo!!. but my tesis xcomplete lagi.. adoiiii.. tensen den.. huhukk.. xpe2.. DUGAAN.. seme dah nak jilid.. TAPI aku?? Sabo k..
Tanggal 25/4/2011, I done with my study “BACHELOR OF GEOGRAPHY”.. yessssss!!! Hahakk.. bulan 9, aku nek stage k.. ambik skrol.. hahakk.. I’m so happy.. kih3..
But dalam2 epy pom, aku terasa sedih jugak cz akan berpisah ngan member2 di bumi UKm ni.. tipu r kalu aku cakap aku xterasa langsung dengan perpisahan ini.. seyesly sedih.. but kata orang, dah memang adat kalu bertemu, pasti ada perpisahan.. our life must go on.. k..

Ni antara comment my frenz at FB.. 4 my memoir the next day




N so on


Kat bawah ni plak, ragam KAMI bile dah abih exam nk saat berpisah.. seyes aku akan RINDUkan KAMO seme.. frenz 4ever k.. (tapi sayang, dak ppuan aje yang ada..huhukk.. yang lelaki dah cabut awal.. huhukk..)


-peace!!!-


-muka2 gembira.. ternyata KAMI dah MERDEKA-


- SEsungguHnya, KAMI sayang sama KAMO-


- SENYUM Sokmo-


-with my lec (prof. madya. dr. Amriah Buang a.k.a mygranny.. (tudung merah) >kata2 keramat beliau, ANDA sedang DINILAI<.. sesungguhnya kata2 keramat beliau sentiasa di MInda.. thnx PROF. atas ilmu yang telah dilaburkan kepada KAMI.. Tq very much-


-MUKA2 bahgia-

sesungguhnya, aku xboleh jawab paper PEMBANGUNAN PERTANIAN DAN INDUSTRI ASAS TANI.. n sememangnya xdop bakat untuk jadi siswazah tani.. hahakkk

p/s: insya-allh.. mlm esok aku upload lagi gambor.. cz esok ad perjumpaan ngan RICKY TAR.. hehe..
anto borang MA..
nite seme!!!!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho