Sunday, April 24, 2011

i'm champion

Aloppp!! Ai
Hahakkk.. klako la plak rase nyer.. bukan aku gelak saja2 tau.. ofcoz la bersebab.. hehe..

Ni nk citer pasai aku p men badminton ari 2.. sori r lambat post cz BZ.. hihi( bz la sangat.. hohokk).. macam xcayo je I’m champion.. kih3.. bukan riak tau.. juz sharing ajo k.. hihi.. sapa skunk aku sakit2 badan.. lengan xyah citer sakit nyer.. huhukkk.. apa2 pom mmg best men ari 2.. hahakkk..


-sesi kutip yuran penyertaan..hehe (RM10 1 team)-


-haha.. cian huda soleha.. terhalang.. kwang3( aku n mie junior)


-penonton2 yg leka menonton perlawanan badminton tertutup GGUB melalui laptop...contoh mahasiswa yg cemerlang, manfaat teknologi..kih2 (ngah tegok citer maharaja lawak-3.. hilang fokus tegok team laki men.. hoho)


-woman double( dayah, Q-ma, suzanne n Dila)



-penentuan tempat pertama dan kedua: 1) team zamir 2) team jim.. p yang menang team 1..( yang ke-3 dak sabah course TESL yang paling semart ade c2.. hohokk.. nasib bek, aku xterpikat.. hahakk..)


-Women Double Champion!-


- team Sabahan bah..^_^-


- my lec "Dr. Rexy ^_^"--


- Kenangan bersama... (team ppuan dak xde mase ni cz kul 1 pagi pom xciap abih lagi men.. ngantuk suda.. hahakkk)



p/s: all de best 4 last paper tomorrow..
AGRICULTURE DEVELOPMENT AND INDUSTRIAL management (DGEMILANG:15.30.424)
All de best 4 u’r last tesis
CHAIYOK2x
Selamat tinggal UKM.. insya-allah kalu dapat sambung MA, kiter bertemu lagi.. chow!!!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho