Friday, April 22, 2011

men badminton.. horeyyyy

Aiii…
Ttiba plak aku rajin nk nulis kt blog ni.. bukan apa??? Saja nak hilangkan rasa xsedap ati.. huhukkk.. Nervous semacam plak skunk ni..MySpace adoiiii.. bila nak hilang rasa ni pom xtau.. hope after aku nulis ni, terus rasa lega.. hopefully la..

Malam ni or jap g dalam kul 8, aku ada games.. men badminton ngan dak2 ppspp (PUSAT PENGAJIAN SOSIAL, PEMBANGUNAN DAN PERSEKITARAN.. panjangkan nama pusat aku stdy.. kih3..) nak dijadikan citer, aku partner ngan EILA ADILA.. teman sepermainan kalu aku turun men badminton.. slalu la lawan sesame bile men mix double walhal aku ni bukan la terror sangat men nyer.. al-maklum la bidang terjun.. HOKiEY to BADMINTON.. agak2, logic x?? hahakk.. xkan.. tapi aku saja2 je men.. dah mana pom atlit, seme sapu la apa game pom.. hahakkMySpace

Bukan apa yang aku takutkan.. Cuma my condition is not well.. bukan sakit teruk pom, just my hand je.. sakit2 kt pergelangan tangan.. tangan kanan plak 2.. nak wat keje xselesa.. dah la seme benda aku buat guna tangan kanan but kalu mask toilet, aku guna tangan kiri nak2 kalu tut tut.. hihi.. aku start sakit tangan masa men bola tampor ngan kengkawan sepejuangan.. maklumla dah nak abih stdy.. kenangan 2 beb.. hahakk.. 2 la, xpandai men, men jugak.. kan dah kene.. huwaaaaaaa…MySpace mybe terseliuh kot mase 2, but aku wat rilex je.. xhabaq kat orang pom… nak pulas motor pom xboleh.. seyes sakit.. tapi xla sapa nanggis.. kalu nanggis dalam ati ada la.. kalu nak tau cmne, nanti email kat inbox FB aku k.. hahakkk

Hampir a month jugak la tangan aku sakit ni.. tapi xbengkak pom.. (walhal takut nak p klinik or berurut.. hihi).. until now x ok lagi.. ari 2 (isnin lpas) pernah la test jap men badminton, memang betul tangan aku x ok lagi.. sakit2 kalu melibatkan keje yang berat.. tapi kau xnak besorkan citer coz takut digelar manja plak.. hihi.. pegang raket pom, cam xlarat je.. but, malam ni aku join jugak kot nak memeriahkan lagi tournament ni.. hope aku boleh lakukan malam tanpa ada sebarang masalah.. dah la lawan ngan QEMA.. kalu nak citer ye smash, seyes nek gerun kau nak terang kan.. boleh tersadung ke belakang r aku.. huhukk.. Kuat gler.. huhukk

k la.. aku nak chow lu.. partnet aku dah col suh ciap.. sapa terkejut die bila aku post kat FB " blh xnk tarik diri men bdmnton mlm ni??? ttiba tkt plak kawe.. dh la bidang terjun ni.. huhu.. blh x Eila Adila??? hihi" buka apa.. terkejut bila tengok list budak masum ada jugak.. mau xpengsan aku.. xpasai2 malu bile kene belasah nanti.. hohokkkkMySpace..

p/s: wish me god luck k..
I fell much better now although my hand still no comfortable to play.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho