Sunday, January 15, 2012

I asked.. He gave me..(plagiat)

rerajin plak aku nak post kat blog ari ni..
bese nyer, asyik mati kutu je bila nak update bile xde nak story..

but,
ari ni

aku terdetik untuk post ni untuk peringatan aku bagi menjalani ari3 mendatang
coz xde sapa yang tau, apa yang akan berlaku in future..
better, beringat sebelum terkena.. hehe




but perhaps you hate a thing and it is good for you
and perhaps you love a thing and it is bad for you
and ALLAH knows, while you know not


(kunfayakun)

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho