Thursday, January 12, 2012

Tension nyer nk study

Malas nyer nak study untuk paper SKPS 6043.. xtau r kenapa mood ni xde.. nak kta dah banyak study, xde pom.. selama ni g kelas untuk jaga attendant je.. huhukkk… bukan g study.. hehe.. jangan esok anto kertas jawapan kosong udah le..

So, nak ambik mood untuk study, aku menyibukkan diri melayan status orang kt FB.. entah sapa3, aku layan je status diorang..

Yang xleh bla, satu status ni aku tertarik nak post..


-Jodoh ditentukan oleh ALLAH sewaktu kita berumur 4 bulan di dalam kandungan ibu. (malaikat akan tulis nama kita, rezeki, kerja, kawen ngan sapa, cerai @ dop, anop wape orang dan semua tentang diri) (ustaz Azhar Idrus)-


Sapa pengepost nyer, aku xnak la post kat cini.. p bukan plagiat ok.. just sharing is caring.. hahakkk..

Memang tertarik pasal post tu, coz mmg dah gatal3 daun keladi la bila masuk taun baru n umur pom dah meningkat.. hahakkk..MyEm0.Com

Dek kerna post tu la, sorang hamba allah ni cakap,

~ tapi camne pom, kte kene usaha jugak.. bukan duk congok atas tunggul jatuh debok atas pale.. ke guane~


Owner say:

~kalu duk congok hok jatuh debok atah pale tu name nye taek burung!!!.. haha.. ~


kan aku cakap, klu umur dah meningkat, seme cbuk cari calon..

p/s: sapa la calon suami aku kan3..

kn best, kalu kite berkenan kat orang tu, tunjuk je, pastu jadi hak milik kita..MyEm0.Com

sungguh syokkkkkk!!!

Tapi hanya la mimpi wahai Suzanne..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
very simple person, bercita2 tinggi, independent person, suka ikut kata sendiri, xsuka dipandang rendah, suka dilihat nothing tapi berisi.. memegang kata2 "KO,Ko.. Aku, adalah aku.. jatuh bangun, hanya aku yang rasa... mahu diingat, sorg pendiam tapi riuh,sorg pemalu tapi muka seposen.. hoho